Název:
Zavedení nového produktu na trh
Autoři:
Zugarová, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Zugarová, V., Zavedení nového produktu na trh. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá ověřením životaschopnosti produktu na trhu v oblasti IT řešení. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení metodiky "Lean Startup" spolu s popisem nástrojů, které jsou použity ve vlastní práci. V úvodu vlastní práce je specifikován výchozí "Lean Canvas" a "Value Proposition Canvas", na jehož základě je definován experiment a hypotéza, která je pomocí kvalitativního výzkumu testována a validována. Výstupem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro další postup při uvádění nového produktu na trh.Zugarová, V., Launching a new product to market. Bachelor's thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017. The theme of this bachelor's thesis is the verification of a product viability on the IT solution market. The theoretical part of the thesis is focused on explanation of the Lean Startup methodology along with the description of the tools that are used in the practical part of the thesis. At the beginning of the practical section is specified the initial Lean Canvas and Value Proposition Canvas. Based on the initial Lean Canvas an experiment and a hypothesis is defined. The hypothesis is tested and validated by qualitative research. The output of the thesis is a proposal of a suitable marketing strategy for launching a new product to market.
Klíčová slova:
lean canvas; lean startup; profil zákazníka; strategie; value proposition canvas