Original title:
Marketingové stratégie v priestore predajne
Authors:
Tuchyňová, Barbora Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zvolený subjekt - spotřební družstvo COOP. Identifikuje běžné i nevšední strategie v místě prodeje, které jsou využívané v praxi. Shrnuje nejpodstatnější informace o společnosti, obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a analýzu konkurence. Práce obsahuje také vlastní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Na základě analýzy SWOT je určený soubor doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.This bachelor thesis contains a proposal of marketing strategy for target subject - consumer's cooperative COOP. It identifies common and unusual strategies in the store space that are being used. It sums up the most important information about the company, it contains an analysis of inner and outer environment and of company's main competition. It contains its own research in the form of a survey. Based on the SWOT analysis a set of recommendations to increase competitiveness are assembled.
Keywords:
impulzívní nákup; merchandising; podpora prodeje; POP; situační analýza; SWOT analýza