Název:
Vliv reklamy na zákazníka v kontextu marketingu podniku Moje Kávová Hvězda
Autoři:
Matějková, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Matějková, V. Vliv reklamy na zákazníka v kontextu marketingu podniku Moje Kávová hvězda. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Cílem této práce je identifikovat cílovou skupinu zákazníků brněnské kavárny Moje Kávová Hvězda a zjistit, jak daná skupina vnímá image tohoto podniku, reklamu a jaké jsou její potřeby a na základě výsledků následně navrhnout opatření, která by mohla přispět ke zlepšení marketingu dané firmy v různých oblastech marketingového mixu. Celá práce je rozdělena do dvou celků, první se zabývá obecnými pojmy z oblasti marketingu, reklamy a chování spotřebitele. V druhé části je pomocí dotazníkového šetření ověřena platnost předem stanovených hypotéz a na základě výsledků jsou navrhnuty marketingové změny a doporučení.Matějková, V. The impact of advertising on a customer in the context of a marketing of the company Moje Kávová Hvězda. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2017. The goal of the thesis is to identify a target group of customers of the cafe Moje Kávová Hvězda in Brno and find out how its customers perceive company's image, advertisement and what are their needs. There are measures suggested on the basis of the results of the research which could contribute to improve company's marketing in various fields of marketing mix. The study is divided into two parts. The first part concerns general marketing terms and concepts, advertisement and consumer's behaviour. The second part focuses on verifying validity of specified hypotheses by a survey and suggests marketing recommendations and improvements on the basis of these results.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; chování zákazníků; kavárna; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; reklama; výzkum