Název:
Výkladní skříně obchodů s hračkami a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces
Autoři:
Krišpínová, Denisa Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá výkladními skříněmi obchodů s hračkami a jejich vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Hlavním cílem bylo navrhnout marketingová doporučení pro nezávislé prodejce hraček zaměřená především na výkladní skříně, která pomohou zefektivnit využití těchto nástrojů marketingové komunikace. Byl realizován kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů se zákazníky (n = 30) a s prodejci hraček (n = 10), z nichž 6 bylo součástí řetězce a 4 fungovaly samostatně jako nezávislé obchody. Výzkum doplnilo pravidelné pozorování výkladních skříni hračkářství (n = 8) a preferenční test, kterého se zúčastnili dospělí respondenti (n = 10) a také děti ve školním věku (n = 20).This thesis is focused on shop windows of toy stores and their impact on consumer purchase decision-making process. The main objective was to provide marketing recommendations for independent toy stores, with focus on their shop windows dressing. Qualitative research was realized in a form of in-depth interviews with consumers (n = 30) and with toy retailers (n = 10), six of which were a part of a retail chain and four of which run as individual independent shops. The research was supported by periodical observations of toy stores display windows (n = 8) and by a preference test completed by adult respondents (n = 10) and by school age children (n = 20).
Klíčová slova:
chování spotřebitele; merchandising; obchody s hračkami; výkladní skříně; Česká republika