Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výkladní skříně obchodů s hračkami a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces
Krišpínová, Denisa
Diplomová práce se zabývá výkladními skříněmi obchodů s hračkami a jejich vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Hlavním cílem bylo navrhnout marketingová doporučení pro nezávislé prodejce hraček zaměřená především na výkladní skříně, která pomohou zefektivnit využití těchto nástrojů marketingové komunikace. Byl realizován kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů se zákazníky (n = 30) a s prodejci hraček (n = 10), z nichž 6 bylo součástí řetězce a 4 fungovaly samostatně jako nezávislé obchody. Výzkum doplnilo pravidelné pozorování výkladních skříni hračkářství (n = 8) a preferenční test, kterého se zúčastnili dospělí respondenti (n = 10) a také děti ve školním věku (n = 20).
Komunikace programů vinařské turistiky
Krišpínová, Denisa
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci programů vinařské turistiky. Cílem je analyzovat komunikační mix subjektů poskytující institucionální programy vinařské turistiky v Jihomoravském kraji a navrhnout jednotnou komunikační strategii v rámci celé České republiky. Práce je rozdělena na dvě části a to na literární rešerši a praktickou část. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury týkající se marketingové komunikace, které budou v praktické části aplikovány na analýzu komunikace jednotlivých institucí. V závěru práce se objeví vytvořený návrh jednotné komunikační strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.