Název:
Obchodní strategie pro rodinné květinářství
Autoři:
Maschke, Robert Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce má za cíl vytvořit obchodní strategii, která bude sloužit pro zlepšení stávající situace rodinného květinářství v Bučovicích. Práce je složena z části teoretické, analytické a návrhové. V rámci teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé pojmy spojené se strategickým managementem. Analytická část pak přibližuje současné prostředí, ve kterém se podnik nachází a vlivy, které na něj působí. Rovněž jsou odhaleny také motivy zájmových skupin, s nimiž je navrhovaná strategie v souladu, což zjednoduší její implementaci. Návrhová část pak vychází z analytické části, kde jsou vytvořeny jednotlivé strategie, které podniku pomohou uspět v konkurenčním prostředí a ideálně i k dlouhodobému fungování na trhu. Závěrem jsou pak výsledky diskutovány a doporučeny kroky k implementaci.Goal of the bachelor’s thesis is to create business strategy, which would serve to improve situation of family florist shop in Bučovice. The thesis consists of theoretical, analytical and proposal part. Theoretical part explains terms, which are connected to strategic management. Analytical part describes environment of florist shop and influences that affect it. There are also revealed motives of stakehold-ers. The strategy is in harmony with these motives, so it will be easier to imple-ment strategy. Proposal part is based on analytical part and consists of strategies, which will help to succeed in competition and in ideal state to help with long-term running on market. In conclusion results are discussed and moves to implement strategy are recommended.
Klíčová slova:
finanční analýza; rozšířený marketingový mix; strategické řízení; strategie; SWOT analýza; vnitřní prostředí; vnější prostředí; zájmové skupiny