Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní strategie pro rodinné květinářství
Maschke, Robert
Bakalářská práce má za cíl vytvořit obchodní strategii, která bude sloužit pro zlepšení stávající situace rodinného květinářství v Bučovicích. Práce je složena z části teoretické, analytické a návrhové. V rámci teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé pojmy spojené se strategickým managementem. Analytická část pak přibližuje současné prostředí, ve kterém se podnik nachází a vlivy, které na něj působí. Rovněž jsou odhaleny také motivy zájmových skupin, s nimiž je navrhovaná strategie v souladu, což zjednoduší její implementaci. Návrhová část pak vychází z analytické části, kde jsou vytvořeny jednotlivé strategie, které podniku pomohou uspět v konkurenčním prostředí a ideálně i k dlouhodobému fungování na trhu. Závěrem jsou pak výsledky diskutovány a doporučeny kroky k implementaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.