Název:
Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice
Autoři:
Oboňová, Ingrid Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Oboňová, I. Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v rámci čokolády a čokoládových cukrovinek v České republice. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitelovo chování v rámci zmíněných cukrovinek. Tohoto cíle je dosáhnuto pomocí analýzy trhu, kvantitativního výzkumu, kvalitativního výzkumu a shlukové analýzy. Výsledkem práce je chování spotřebitelů v jednotlivých segmentech a stanovení marketingových doporučení pro subjekty na trhu s těmito cukrovinkami.Oboňová, I. Consumer behaviour in the chocolate and chocolate confectionery market in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019. Diploma thesis deals with the consumer behaviour in the chocolate and chocolate confectionery in the Czech Republic. The main objective of this thesis is to identify factors that influence consumer behaviour within the confectionery. This goal is achieved through market analysis, quantitative research, qualitative research and cluster analysis. The result of the work is the behaviour of consumers in individual segments and the determination of marketing recommendations for the subjects in the market for these sweets.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; marketingový výzkum; nákupní rozhodovací proces; čokoláda; čokoládové cukrovinky