Název:
Marketing strategy change management
Autoři:
Hlaváčková, Tereza Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] The main aim of the diploma thesis is to suggest a sophisticated methodology of change management while changing marketing strategy in a company. The result of this thesis is the consistent methodology that can be used by any company that desires to change their contemporary strategy. Managing change is based on Lewin’s model of change management in this work. The practical part will comprise two sections one of which will be devoted to the mentioned methodology of the strategy change management process and the latter to the application of the methodology to a particular company intending to change its current strategy.Cílem této diplomové práce je navrhnout komplexní metodiku řízení změny strategie ve vybrané společnosti. Výsledkem budem souvislá metodika, kterou bude moci využít jakákoliv firma, která chce změnit svou dosavadní strategii. Samotné řízení změny bude probíhat na základě Lewinova modelu řízení změny. Praktická část bude rozdělená na dvě části, z nichž jedna se bude věnovat již zmíněné metodice řízení změny strategie, a ta druhá bude zaměřena na aplikaci dané metodiky do konkrétní firmy, která zamýšlí změnit svou strategii stávající.
Klíčová slova:
malé a střední podniky; strategické řízení; řízení rizik; řízení změny