Název:
Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y
Autoři:
Bazala, Štěpán Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá fenomény scarcity a FoMo marketingu a jejich percepcí u generace Y. Za pomoci užití eye-trackingového šetření a následných řízených rozhovorů zjišťuje vnímání vybraných nástrojů marketingu a jejich dopad pro konečné rozhodnutí spotřebitele při nakupování na internetu. Na základě výsledků zjištěných oběma z uvedených metod, jsou poskytnuta doporučení pro užívání těchto nástrojů při tvorbě marketingových strategií v internetových internetovém prostředí pro generaci Y.Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. This bachelor's thesis includes the phenomenon of scarcity and FoMo marketing and their perception in generation Y. Through eye tracking and subsequent managed interviews, bachelor's thesis perceives selected marketing tools and their impact on consumer's final decision when they are shopping online. Based on the results identified by both of mentioned methods are given recommendations for the use of these tools in the development of marketing strategies in the internet environment for Y generation.
Klíčová slova:
e-shop; eye tracking; fear of missing out; fomo; generace Y; hloubkový rozhovor; marketing; nakupování online; scarcity