Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y
Bazala, Štěpán
Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá fenomény scarcity a FoMo marketingu a jejich percepcí u generace Y. Za pomoci užití eye-trackingového šetření a následných řízených rozhovorů zjišťuje vnímání vybraných nástrojů marketingu a jejich dopad pro konečné rozhodnutí spotřebitele při nakupování na internetu. Na základě výsledků zjištěných oběma z uvedených metod, jsou poskytnuta doporučení pro užívání těchto nástrojů při tvorbě marketingových strategií v internetových internetovém prostředí pro generaci Y.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.