Název:
Spokojenost zákazníka na trhu s fitness službami
Autoři:
Musil, Martin Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je určit faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníka ve vybraných fitness centrech na Jižní Moravě a identifikovat jejich typického zákaz-níka. Následně pomocí indexu ECSI kvantifikovat spokojenost zákazníků a posou-dit vztah mezi spokojeností a výkonností těchto fitness center. Diplomová práce je rozdělena na 2 části – literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše je zaměřena na charakteristiku trhu s fitness službami, chování spotřebitele a měření spokojenosti. Vlastní práce obsahuje analýzy současných stavů fitness center, vyhodnocení dat z dotazníkového šetření, statistiky, doporučení a diskuzi.The diploma thesis has for objective to determine factors influencing customer satisfaction in selected fitness centers in South Moravia and to identify their typical customers. Then use ECSI index to quantify customer satisfaction and assess the relationship between the satisfaction and performance of these fitness centers. The diploma thesis is divided into two parts - literary research and practical part. Literary research focuses on the characteristics of the market for fitness services, consumer behavior and satisfaction measurements. The practical part includes an analysis of the current state of fitness centers, evaluation of data from the questionnaire survey, statistics, recommendations and discussion.
Klíčová slova:
faktory; fitness; posilovna; segmentace; služby; spokojenost; typologie; zákazník