Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu firmy PTR Strojní závod Třeboň, s. r. o.
Authors: Uhrinková, Jitka ; Kovář, František (advisor) ; Přibyl, Vladimír (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce zaměřená na charakteristiku jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě PTR Strojní závod Třeboň, s. r. o. Závod s mnohaletou tradicí, zabývající se výrobou, prodejem a servisem strojů a strojního zařízení pro lesní hospodářství. Součástí práce je charakteristika historie vzniku a vývoje závodu a profil organizační struktury, popis předmětu podnikání a sortimentu výroby firmy, analýza distribuce a propagace podniku a zároveň zmínění faktorů ovlivňujících stanovení cen v závodě.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5602

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4220


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share