Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu firmy PTR Strojní závod Třeboň, s. r. o.
Authors:
Uhrinková, Jitka ; Kovář, František (advisor) ; Přibyl, Vladimír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce zaměřená na charakteristiku jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě PTR Strojní závod Třeboň, s. r. o. Závod s mnohaletou tradicí, zabývající se výrobou, prodejem a servisem strojů a strojního zařízení pro lesní hospodářství. Součástí práce je charakteristika historie vzniku a vývoje závodu a profil organizační struktury, popis předmětu podnikání a sortimentu výroby firmy, analýza distribuce a propagace podniku a zároveň zmínění faktorů ovlivňujících stanovení cen v závodě.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5602