Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě SETO, spol. s r.o.
Authors:
Zítková, Jindra ; Ezrová, Hana (advisor) ; Přibyl, Vladimír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce nejprve seznámí čtenáře s obecnými informacemi o společnosti SETO, spol. s r.o., zejména s historií a předmětem činnosti. Dále jsou popisovány a analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu společnosti. Tyto nástroje jsou produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru je zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy, které by vedly ke zlepšení situace v dané oblasti.
Keywords:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5530