Original title:
Zlepšení podpory prodeje konkrétní společnosti
Translated title:
Improving Sales Support for a Specific Company
Authors:
Novák, Lukáš ; Nováková, Jana (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní společnost, která se zabývá neživotním komerčním pojištěním. Zabývá se zefektivněním reklamních nástrojů a zvýšením prodeje produktu. V první části se zabývá teoretickými východisky podpory prodeje. Zaměřuje se na marketingovou komunikaci v místě prodeje a její nástroje. Ve druhé části se věnuje praktickému využití poznatků z teoretické části, kde je zacíleno na zhodnocení současné podpory prodeje a návrhu na zlepšení.
The bachelor thesis is elaborated for a particular company that deals with non-life commercial insurance. It deals with streamlining advertising tools and increasing product sales. The first part deals with the theoretical basis of sales promotion. It focuses on marketing communication at the point of sale and its tools. The second part is devoted to the practical use of knowledge from the theoretical part, where it aims to evaluate the current sales promotion and suggestions for improvement.
Keywords:
advertising; In-store marketing; marketing communication; POS communication; sales promotion; In-store marketing; marketingová komunikace; podpora prodeje; POS komunikace; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193287