Original title:
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Translated title:
Customer behavior in a specific area
Authors:
Hrubý, Filip ; Mgr.Gabriela Löbel (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu s elektrickými dopravními prostředky. Zabývá se porozuměním určité skupiny zákazníků, které toto téma zajímá. V první části jsou teoreticky vymezeny základní pojmy související s problematikou zákazníka, jeho chování marketingu a neuromarketingu. V dalších částech je provedena analýza, vlastní zkušenosti s prodejem a jeho podporou. V závěru jsou uvedeny fakta a pochopení zákazníka.
The bachelor thesis analyzes consumer behavior in the market of electric vehicles. It focuses on understanding a certain group of customers who are close to the subject. In the first part are theoretically defined basic terms related to the issue of customer, his behavior marketing and neuromarketing In the next sections is performed analysis, own experience with sales and its support. In conclusion, the facts and understanding of the customer are presented.
Keywords:
analysis; consumer behavior; marketing; neuromarketing; purchasing decision process; sales; analýza; kupní rozhodovací proces; marketing; neuromarketing; prodej; spotřebitelské chování
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193285