Original title:
Komunikační mix vinařství
Translated title:
Marketing Communication Mix of the Winery
Authors:
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je komunikační mix vinařství Slunný vrch, spol. s r. o.. Práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy z oblasti marketingu, které následně využívá v dalších částech. V analytické části práce je vyhodnocena současná situace vinařství, jeho marketingový a komunikační mix. Na základě výsledků analytické části je vypracována návrhová část práce, která obsahuje doporučení pro zlepšení komunikačního mixu vinařství.
The subject of this bachelor thesis is communication mix of the winery Slunný vrch, spol. s r. o.. The first part of the thesis describes theoretical knowledge of the topic, on which further parts are based. The analytical part describes the current marketing mix and communication mix of the winery. Based on the results of the analytical part an improvement proposal is made. This part contains recommendations to improve the communication mix of the winery.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing mix; promotion; SWOT analysis; winery; komunikační mix; marketing; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; vinařství
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193187