Název:
Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Using Virtual Reality Technology in Marketing of a Company
Autoři:
Šmerda, David ; Herman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi.
This Bachelor Thesis describes the current advent of virtual reality (VR) technology and possible use of this technology in marketing of the company. I will apply this technology to PTÁČEK - velkoobchod a. s. In the first part I will focus on the theory of marketing, marketing communication, marketing trends including virtual reality and psychological aspects in connection with VR. In the second part I will introduce the company PTÁČEK - velkoobchod a. s. And using selected analyzes I will analyze its marketing environment, which I will summarize in the resulting SWOT analysis. The third part contains a proposal to improve the company's marketing through VR technology, it‘s implementation and solution in practice.
Klíčová slova:
inovace; Marketing; marketingová komunikace; marketingové trendy; médium; psychologické faktory; společnost; technologie; virtuální realita (VR); company; innovation; Marketing; marketing communication; marketing trends; media; psychological factors; technology; virtual reality (VR)
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193173