Original title:
On-line marketingová komunikace
Translated title:
On-line marketing communication
Authors:
Jílková, Šárka ; Novotný, Lukáš (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci kosmetického studia Mis-sys. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu, které jsou následně využity v analytické části. Analytická část popisuje základní informace o firmě a její současný stav. Na základě získaných informací z analýz a z dotazníkového šetření následuje v praktické části vlastní návrh řešení problému a jeho přínos.
The bachelor thesis is focussed on on-line marketing communication with cosmetic studio Mis-sys. The Theoretical part describes the basic concepts of marketing which are used in the analytical part. The analytical part charakteristics basic information about the company and its actual state. Based on retrieved information from analyzes and questionnaire survey proposes solutions to issues and their benefits follow in the practical part.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; on-line marketing; questionnaire survey; dotazníkové šetření; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; on-line marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193127