Original title:
Marketingová komunikace společnosti
Translated title:
Marketing Communication of a Company
Authors:
Škodová, Michaela ; Schüller, David (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této problematice komunikace. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
This diploma thesis focuses on the forms of communication used by one particular company. Another part of the thesis are the poll results of the group of customers from victiculture branch which shows us potential problems in this matters. The result of this analysis is an output in a form of suggestions which are going to contribute in improvement of marketing communication of this company.
Keywords:
Communication; customer; forms of communication; marketing; satisfaction; formy komunikace; Komunikace; marketing; spokojenost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192072