Original title:
Marketingový mix podniku
Translated title:
Marketing Mix of a Company
Authors:
Řezníček, Michal ; Mráček, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti. Práce je rozdělena do tří částí, na teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se práce zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, které souvisí s tématem mé práce. Analytická část se zabývá představením společnosti a analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě provedené analýzy jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingového mixu a s tím související informovanost o společnosti a propagaci jejich produktů.
This Master´s thesis deals with the marketing mix of the company. My thesis is divided into three parts - theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part focuses on explanation of basic concepts related to my work. The analytical part is about the introduction of the company and analysis of individual methods of marketing mix. Based on the analysis, various proposals are suggested to improve the marketing mix and to raise the brand awareness for the products of the company.
Keywords:
Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion.; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192070