Original title: Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy v přírodovědných předmětech
Translated title: Embedding formative assessment in ISCED 2 in Science
Authors: Navrátilová, Lenka ; Laufková, Veronika (advisor) ; Chvál, Martin (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: feedback; formative assessment; ISCED 2; peer assessment; RWCT; Science; self-assessment; formativní hodnocení; ISCED 2; konstruktivistické pojetí vyučování a učení; přírodovědná předměty; sebehodnocení; vrstevnické hodnocení; zpětná vazba

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/119358

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415845


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2020-08-02, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share