Název: Branding umělce: Případ Jeffa Koonse
Překlad názvu: Branding The Artist: The Case of Jeff Koons
Autoři: Legáthová, Lucia ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Katz, Philip (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: branding; Jeff Koons; prípadová štúdia; umelec; umelecký marketing; umenie; art; artist; arts marketing; branding; case study; Jeff Koons

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118747

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415255


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet