Název:
Interiérový design a in-store marketing kavárny Vnitroblock
Překlad názvu:
Interior design and in-store marketing of the Vnitroblock coffeehouse
Autoři:
Malinkovičová, Zuzana ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Interiérový design a in-store marketing kavárny Vnitroblock" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje a jejím využitím v pražské kavárně Vnitroblock. Důraz je kladen na vybrané nástroje in-store marketingové komunikace, konkrétně architektonické provedení a interiérový design, vizuální merchandising a multisenzorický marketing. V teoretické části práce je přiblížena role kaváren ve společenském životě městských kultur a vysvětlen význam interiérového designu v kavárenském prostředí. Následují koncepty hedonického nakupování a zážitkového marketingu. V neposlední řadě jsou vymezeny základní pojmy a nástroje in-store marketingové komunikace a disciplína je představena v rámci komplexního oboru marketingová komunikace. Praktická část práce se nejprve věnuje deskripci prostor kavárny Vnitroblock se zaměřením na nástroje in-store marketingové komunikace, jež byly představeny v první části. Jednotlivé koncepty a prvky jsou dále zkoumány prostřednictvím hloubkových, semistrukturovaných rozhovorů s představiteli cílové skupiny kavárny Vnitroblock. Výsledky kvalitativního výzkumu jsou analyzovány metodou otevřeného kódování a uvedeny do souvislosti s teoretickým základem i poznatky z deskriptivní části práce. Cílem práce je prozkoumat roli kaváren v životě představitelů cílové...The bachelor's thesis "Interior design and in-store marketing of the Vnitroblock coffeehouse" deals with marketing communication at the point of sale and its use at the Vnitroblock café in Prague. Emphasis is placed on selected tools of in-store marketing communication, namely architectural execution and interior design, visual merchandising and multisensory marketing. The theoretical part describes the role of cafés in the social life of urban cultures and explains the importance of interior design in the café environment. The concepts of hedonic shopping and experiential marketing follow. Last but not least, the elemental concepts and tools of in-store marketing communication are defined and the discipline is introduced within the complex field of marketing communication. The practical part of the thesis is devoted to the description of the premises of Vnitroblock coffeehouse with a focus on the tools of in-store marketing communication introduced in the first part. The individual concepts and elements are further explored through in-depth, semi-structured interviews with representatives of the target group of the Vnitroblock café. The findings of the qualitative research are analyzed by the open coding method and put into context with the theoretical framework and knowledge from the descriptive...