Název: Ekologická témata v personal brandingu influencerů
Překlad názvu: Usage of ecological content in personal branding of influencers
Autoři: Kilberger, Adam ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: greenwashing; influencer marketing; kvalitativní analýza; kvantitativní analýza; ostentativní chování; sociální média; Thorstein Veblen; Virtue signalling; conspicuous behaviour; greenwashing; influencer marketing; qualitative analysis; quantitative analysis; social media; Thorstein Veblen; Virtue signalling

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118696

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415204


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet