Název:
Návrh marketingového mixu pro produkt uváděný na slovenský trh
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix for Product Placed on the Slovak Market
Autoři:
Vepřková, Markéta ; MBA, Martin Novák, (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingového mixu pro nově uváděný výrobek na zahraniční trh. Práce obsahuje čtyři části – úvodní, teoretickou, analytickou a návrhovou. V úvodní části práce bude blíže představena problematika a cíle této práce. Teoretická část se věnuje základním pojmům marketingu, marketingovému mixu a analýzy podniku a jeho okolí. Následující část se zabývá charakteristikou a analýzou současného stavu vybraného podniku a vybraného zahraničního trhu. V poslední části práce je předložen návrh marketingového mixu pro nově uváděný výrobek na zahraniční trh.
This diploma thesis focuses on the issue of marketing mix for a newly introduced product on the foreign market. The thesis contains four parts – introductory, theoretical, analytical and design part. In the introductory part of the thesis, the problems and objectives of this work will be describe closer. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, marketing mix and analysis of the company and its surroundings. The following section contains the characteristics and analysis of the current state of the selected enterprise and selected foreign market. The last part of the thesis contains a proposal of a marketing mix for a newly introduced product on a foreign market.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingový mix; SLEPTE analýza; SWOT analýza; communication mix; Marketing; marketing mix; SLEPTE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191364