Název: Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh
Překlad názvu: Communication Mix of the Company for Entering the Foreign Market
Autoři: Kollár, Robin ; Janča, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; komunikace; komunikacni mix; online marketing; podpora prodeje; reklama; socialni site; advertisement; communication; communication mix; e-shop; online marketing; sales promotion; social networks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191361

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-414488


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet