Název:
Studie proveditelnosti expanze vybrané společnosti na zahraniční trh
Překlad názvu:
Feasibility Study of the Foreign Market Expansion of the Selected Company
Autoři:
Oklešťková, Sára ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této diplomové práce je studie proveditelnosti expanze konkrétní společnosti na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým východiskům, které jsou zaměřeny na problematiku podnikových strategií a vybraných způsobů vstupu na nový, zahraniční trh. V analytické části práce je provedena analýza vnějšího a vnitřního okolí podniku pomocí vybraných analýz. V návrhové části práce je vyhodnoceno, zda se vybrané společnosti oplatí vstoupit na nový trh a pokud ano, budou zde uvedena vybraná strategie této expanze společně s novým marketingovým návrhem.
The main goal for this diplomatic field is to study the expansion achievement of a particular company breaking into the international market. First part of this study consists theoretical solutions which targets strategies of the best way to enter a new market in Austria. In this particular analysis it is covered a research on local and outlying regions. And this study covers the possibility of entering this market and consider the viability of expansion that may enhance it's growth and profitability. There are strategies put in place in this study that will outline the expenses of marketing and other solutions. It is vital to perform this study to assure that such business is not only going to be successful but also to perform at it's highest level.
Klíčová slova:
Expanze na zahraniční trh; konkurence; konkurenceschopnost; marketingový mix; mezinárodní obchod; mezinárodní podnikání; PEST analýza; Porterův model pěti sil; SWOT analýza; competition; competitiveness; Expansion to foreign market; international business; international trade; marketing mix; PEST analysis; Porter's five forces model; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191356