Název:
Koncept strategického rozvoje malého rodinného vinařství
Překlad názvu:
Concept of Strategic Development of Small Family Winery
Autoři:
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem této práce je vytvoření střednědobého a dlouhodobého strategického konceptu pro rodinné Vinařství Válka. Práce se také zaměřuje na rozvoj rodinné společnosti a to s ohledem na marketing, konkrétně pak marketing značky a její budování, agroturismus a jeho možnosti rozvoje, budování a nastavení správného obchodního modelu a celkové plánování a rozvoj Vinařství Válka. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska pro další kapitoly. Ve třetí kapitole najdeme kompletní analýzu společnosti od obecného prostředí, přes specifika pro vinařský trh, až po konkrétní ukazatele rodinného Vinařství Válka. V poslední kapitole najdeme závěrečné zhodnocení a vlastní návrhy jako koncept plánu, možnosti budování v oblasti agroturismu a výroby společně s ekonomickým zhodnocením a akčním plánem k jednotlivým návrhům.
The main subject of this work is the creation of a medium and long-term strategic concept for the family Valka Winery. The work also focuses on the development of the family company with regard to marketing, specifically brand marketing and its building, agritourism and its development opportunities, building and setting up the right business model and the overall planning and building of Valka Winery. The second chapter focuses on the theoretical basis for other chapters. In the third chapter is a complete analysis of company from the general environment, through the specifics of the wine market, to specific preachers of the family Winery War. In the last chapter we will find the final evaluation and own proposals as a concept of the plan, the possibility agritourism and products developement. At the end is economic evaluation and action plan for individual proposals.
Klíčová slova:
Agroturistika; Marketing; Obchodní model; Plánování; Rozvoj; Strategie; Vinařství; Business model; Developement; Markething; Planning; Strategy; Winery
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191355