Název:
Rizika spojená se změnami v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Překlad názvu:
Risks Related to Changes in the Marketing Communication of a Selected Company
Autoři:
Miléřová, Eliška ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Práce je rozčleněna do několika základních částí. V první části je uvedeno teoretické zázemí potřebné pro porozumění následujícího textu. Ve vlastním řešení práce je rozebrána analýza současné situace pro vybranou společnost včetně zpracovaného vlastního dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků analýz jsou vytvořeny návrhy na změnu v marketingové komunikaci. Na vlastní návrhy je následně aplikovaná analýza rizik.
The diploma thesis focuses on marketing communication of a selected company. The thesis is divided into several basic parts. The first part presents the theoretical background needed to understand the subsequent text. The practical part of the thesis discusses the analysis of the current situation at the selected company. Next, it also includes a questionnaire survey carried out by the author of the thesis. Based on the results obtained from the analyses, the thesis proposes improvements to marketing communication. Risk analysis is then applied to these proposals.
Klíčová slova:
analýza rizik.; Marketing; marketingová komunikace; riziko; Marketing; marketing communication; risk; risk analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191015