Název:
Prostor jako paradigma výuky
Překlad názvu:
Teaching-space paradigm
Autoři:
Bernátek, David Erik ; Vojtíšek, Jan (oponent) ; Rozwalka, Szymon (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem závěrečné práce je studie novostavby Fakulty architektury VUT v Brně v areálu VUT na Údolní. V současnosti sídlí Fakulta architektury na Poříčí, v budově, která svými prostorovými možnostmi už nevyhovuje nynějším požadavkům pro výuku architektury a nenabízí možnost pro potřebné změny. Úvodní část práce se věnuje stanovení prostorových potřeb pro výuku architektury v 21. století. Dále se projekt věnuje zakomponování nové budovy Fakulty architektury do areálu z hlediska urbanismu a jejímu následnému architektonickému.
The aim of the bachelor thesis is a study of a new building for the Faculty of architecture BUT in Brno in the area of the BUT university on Udolni. At present, the Faculty of architecutre is located on Porici in a building, which with its spatial possibilities no longer meets the current requirements for teaching architecture and does not offer possibilities of necessary changes. The introductory part of the work is devoted to determining the spatial needs for teaching architecture in the 21st century. Further the project deals with the incorporation of the new building of the Faculty of architecture into the complex in terms of urban planning and its subsequent architectural solution.
Klíčová slova:
Brno; prostor; výuka; škola architektury; Brno; school of architecture; space; teaching
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/190701