Název:
Návrh komunikační strategie pro značku Telstar
Překlad názvu:
Proposal of Communication Strategy for Brand Telstar
Autoři:
Krusberská, Daniela ; Žaludová, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V této práci jsou aplikovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a navrženy nástroje komunikačního mixu s využitím nových trendů jako součást konceptu komunikační strategie. Konečnému návrhu marketingové komunikace firmy předchází analýza obecného, oborového a vnitřního prostředí firmy a zhodnocení současného stavu.
In this thesis there is applied knowledge of marketing communication and is proposed communication mix with new trends as part of the concept of communication strategy. Final design of marketing communication had been preceding the analysis of general, occupational and internal environment of the company and evaluation of the current situation.
Klíčová slova:
hodnota značky; komunikační nástroje; marketingová komunikace; Marketingový mix; model komunikace; povědomí o značce; značka; brand; brand awareness; brand equity; communication tools; marketing communication; Marketing mix; model of communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/189083