Název:
Agent - Gamebot pro Unreal Tournament
Překlad názvu:
Gamebot for Unreal Tournament
Autoři:
Příborský, Martin ; Zbořil, František (oponent) ; Kalmár, Róbert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům hry. Výsledný agent je naimplementován v jazyce Java na platformě Pogamut.
The goal of this bachelor`s thesis is to design and implement a gamebot for Unreal Tournament 2004 game at Pogamut platform. The main aim was to achieve the best possible results and in the end stand against the native gamebots of the game. Final gamebot is based on Pogamut platform and written in Java language.
Klíčová slova:
Agent; Java.; Pogamut; Umělá inteligence; Unreal Tournament 2004; Artificial intelligence; Gamebot; Java.; Pogamut; Unreal Tournament 2004
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/187511