Název:
Učitel očima žáků na 1. stupni základní školy
Překlad názvu:
Teacher under pupils'view at a primary school
Autoři:
Pávová, Michaela ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Uhlířová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] DIPLOMOVÁ PRÁCE Učitel očima žáků na 1. stupni základní školy A teachear from the view of students of a primary school Michaela Pávová ABSTRAKT Závěrečná práce se zaměřuje na otázky spjaté s vyučovacím stylem učitele, zvláště pak na obraz ideálního učitele z pohledu žáků. Teoretická část práce popisuje učitele jako osobnost, jeho profesní dovednosti a vyučovací styly. Empirická část obsahuje výsledky šetření, v němž respondenti z řad žáků čtvrtých a pátých ročníků 1. stupně základní školy charakterizovali ideálního učitele. Své představy vyjádřili slovem a kresbou. Výsledky jejich práce byly analyzovány podle stanovených kritérií. KLÍČOVÁ SLOVA ideální učitel, vyučovací styly učitele, žák, dovednosti učitele, osobnostní vlastnosti učiteleDIPLOMOVÁ PRÁCE Učitel očima žáků na 1. stupni základní školy A teachear from the view of students of a primary school Michaela Pávová ABSTRACT The presented theses is focused on topics, which are connected with teaching styles or more precisely with the image of the techear from the view of students (of forth and fifth grade of primary school education). Theoretical part describes techear as a personality, his professional skills and teaching styles (approaches to students). Empirical part describes process and conclusions of research, in which students of forth and fifth grade of primary education czech system describe their ideal teacher. Children opinions are expressed by words and images as well. The results were processed by designed criterions KEYWORDS ideal teacher, teaching styles, pupil, teacher's skills, teacher's personality
Klíčová slova:
dovednosti učitele; ideální učitel; osobnostní vlastnosti učitele; vyučovací styly učitele; žák; ideal teacher; pupil; teacher personality; teacher skills; teacher teaching styles