Název:
Marketingová komunikace sportovního klubu Třebíč Nuclears
Překlad názvu:
Marketing communication of the Třebíč Nuclears sport club
Autoři:
Eliášová, Adriana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace klubu Třebíč Nuclears Cíle: Bakalářská práce se zabývá rozborem stávajících nástrojů marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace v klubu Třebíč Nuclears. Metody: V práci byly využity zpravidla primární zdroje. Pro tuto bakalářskou práci byl vypracován kvalitativní výzkum, tedy ohnisková skupina složena z členů rady rozvoje Třebíč Nuclears. Dále se uskutečnilo polostrukturované hloubkové interview s PR managerem klubu Robertem Vávrou a členkou rozvojové rady Michaelou Hobzovou. V průběhu výzkumu byla také využita metoda analýzy dokumentů. Výsledky: Po provedení analýzy bylo zjištěno, že stávající marketingová komunikace klubu splňuje určité stanovené marketingové cíle, ale ne všechny komunikační nástroje jsou využity plnohodnotně. Z analýzy vyplývá, že klub má největší nedostatky v oblasti propagace mládežnických kategorií, což v zásadě velmi ovlivňuje celkovou návštěvnost. Další nedostatek v propagaci se týká správy sociálních sítí, která není jednotná a pravidelná. Na základě tohoto zjištění byla klubu doporučena zlepšení určitých částí marketingové komunikace a navržení zcela nových marketingových nástrojů, které byl mohly být prospěšné klubu při dosahování daných marketingových...Title: Marketing Communication of Trebic Nuclears Objectives: This bachelor thesis deals with the analysis of existing marketing comunication. The main goal of this thesis is to suggest improvements and changes of the actual marketing communication of the club. Methods: Qualitative research was prepared in this thesis. The research consists of focus group where the members of the Třebíč Nuclears Development Council took part. I also used method of qualitative interview in the form of semi-structured interview. The interview was with PR manager Robert Vávra and with member of the Development Council Michaela Hobzová. During the research was also used method of the long-term observation. Results: It was found that the current marketing communication of the sports club fulfills certain marketing goals which were set however not all the communication instruments are fully utilized. The analysis shows that the club has the greatest shortcomings in the promotion of youth categories, which in principle has a major impact on overall attendance. Another problem I see in the social networks of the club. The posts are not uniform and regular. Based on this research I reccomend improvements of certain parts of marketing communication and to propose some brand new marketing instruments that could be used as a...
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; reklama; sportovní klub; advertisement; communication mix; marketing; marketing communication; sports club