Název: Srovnávací analýza učebnic zeměpisu pro žáky se sluchovým postižením, pro žáky s lehkým mentálním postižením a pro žáky škol hlavního vzdělávacího proudu
Překlad názvu: A comparative analysis of Geography textbooks for children with hearing impairment, children with mild intellectual disability, and children at mainstream elementary schools
Autoři: Nedbalová, Amálie ; Komorná, Marie (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: didaktická vybavenost učebnice; hodnocení učebnic; obtížnost textu; rastr pro hodnocení učebnic; učebnice; učebnice pro žáky s lehkým mentálním postižením; učebnice pro žáky se sluchovým postižením; učebnice pro žáky škol hlavního vzdělávacího proudu; zeměpis; žák s lehkým mentálním postižením; žák se sluchovým postižením; child with hearing impairment; child with mild intellectual disability; didactic potentiality od textbook; Geography; text difficulty; textbook evaluation; textbook evaluation grid; textbooks; textbooks for children in mainstream elementary; textbooks for children with hearing impairment; textbooks for children with mild intellectual disability

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/117811

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412082


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet