Název: Vliv zákaznických kreditů na nákupy na slevovém portálu
Překlad názvu: Impact of free customer credits on purchases: Case of a major discount portal
Autoři: Petřík, Theodor ; Chadimová, Kateřina (vedoucí práce) ; Pertold-Gebicka, Barbara (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: eng

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/117646

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-411870


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet