Název: Úvod do problematiky proměnné ve výuce učitelů využívajících metody výuky založené na budování schémat
Překlad názvu: Introduction to variables in the teaching of teachers using the method of building schemes in mathematics
Autoři: Smutná, Anežka ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hejného metoda; proměnná; propedeutika; vyučování matematiky založené na budování schémat; výuka matematiky; zkoumání výuky matematiky; Hejny method; mathematics education; propaedeutics; research of mathematics teaching; teaching mathematics based on building schemes; variable

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/117525

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-411754


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet