Original title: Úvod do problematiky proměnné ve výuce učitelů využívajících metody výuky založené na budování schémat
Translated title: Introduction to variables in the teaching of teachers using the method of building schemes in mathematics
Authors: Smutná, Anežka ; Vondrová, Naďa (advisor) ; Kvasz, Ladislav (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Hejny method; mathematics education; propaedeutics; research of mathematics teaching; teaching mathematics based on building schemes; variable; Hejného metoda; proměnná; propedeutika; vyučování matematiky založené na budování schémat; výuka matematiky; zkoumání výuky matematiky

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/117525

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-411754


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2020-07-11, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share