Název: Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích
Překlad názvu: Analysis of Renault brand's image in the Czech motoring media
Autoři: Breburda, Jan ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Andrej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza diskurzu; kvantitativní obsahová analýza; motoristická média; public relations; Renault; země původu; country of origin; discourse analysis; motoring media; public relations; quantitative content analysis; Renault

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/116476

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-410508


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-02-28, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet