Název: Didaktické situace pro výuku matematiky ve francouzštině
Překlad názvu: Didactical situations for teaching mathematics in French
Autoři: Sovič, Pavel ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: akční přístup; bilingvní výuka; cizojazyčná výuka; CLIL; francouzský jazyk; francouzština jako cizí jazyk; imerzní výuka; integrace; komunikativní přístup; konstruktivismus; kvadratická rovnice; podnětná výuka; problémová výuka; výuka matematiky; výuka na SŠ; action learning; bilingual education; CLIL; communicative approach; constructivism; education in foreign languages; French as a foreign language; French language; higher secondary school education; immersive education; inspiration and thought-provoking education; integration; problem solving method in education; quadratic equation; teaching mathematics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/111503

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-408416


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-12-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet