Název: Využití efektu kotvení v marketingové praxi
Překlad názvu: Use of Anchoring in Marketing Practice
Autoři: Gardianova, Tereza ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Malvotová, Pavla (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behaviorálni ekonomie|heuristiky a zkreslení|rozhodování|marketingová strategie|marketingový mix; behavioral economics|heuristics and biases|decision making|marketing strategy|marketing mix

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110998

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-406261


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet