Název:
Návrh komunikační strategie projektu Fitrecepty se zaměřením na segmentaci cílové skupiny
Překlad názvu:
Communication strategy concept for Fitrecepty project, focusing on target group segmentation
Autoři:
Lundgren, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem cílové skupiny projektu Fitrecepty a návrhem komunikační strategie pro vzniklé cílové segmenty. Teoretická část uvádí roli marketingu ve strategickém plánování, úlohu segmentace cílové skupiny, charakteristiky komunikační strategie a její jednotlivé prvky. Analytická část představuje projekt Fitrecepty, jeho vize, mise, cíle, konkurenty a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, zasazené do teoretických východisek. V empirické části je proveden výzkum cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů se zákazníky a následně navrhnuta komunikační strategie pro vyzkoumané cílové segmenty. Cílem provedeného výzkumu bylo zjistit co nejvíce informací o zákaznících a vytvořit z nich homogenní segmenty, aby bylo možné komunikaci více personalizovat a tvořit zákazníkům produkty a služby na míru.This bachelor thesis presents research of the Fitrecepty project target group and proposes a communication strategy for the resulting target segments. The theoretical part examines the role of marketing in strategic planning, target group segmentation, communication strategy characteristics and its mix. The analytical part introduces the Fitrecepty project, its visions, missions, goals, competitors and analyses the internal and external environment. The empirical part carries out the research conducted by in-depth interviews with customers and proposes a communication strategy for the final target segments. The aim of the research was to find out as much information about customers as possible. With that information, target segments were proposed, so that the communication strategy can be more customized.
Klíčová slova:
Cílová skupina; komunikační mix; komunikační strategie; návrh komunikační strategie; persony; segmentace; výzkum cílové skupiny; communication mix; communication strategy; communication strategy concept; personas; segmentation; Target group; target group research