Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu (případová studie)
Original title:
Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu (případová studie)
Translated title:
Sports Associations and New Media: Comparison of the Vision and Reality of Communication on the Example of the Czech Athletic Federation (case study)
Authors:
Klímová, Lucie ; Turková, Kateřina (advisor) ; Macková, Veronika (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Nová média hrají v dnešní době ve světě velkou roli a mj. též značně mění roli médií klasických. Jejich využívání taktéž významně ovlivňuje běžný život ve společnosti. Možnost komunikace skrze tyto kanály je v současné době využívána nejen veřejně známými osobnostmi a komerčními subjekty, ale také např. neziskovými organizacemi nebo sportovními svazy. Diplomová práce Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu je případovou studií, která zkoumá využití nových médií za účelem efektivní komunikace svazu s fanoušky a novináři. Cílem práce je popsat fungování ČAS na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, Instagramu a Twitteru, a následně porovnat skutečný stav komunikace s představami a vizemi zaměstnanců svazu. Nejprve jsou přiblíženy nejdůležitější termíny, které jsou v práci používány. V teoretické části práce jsou definována nová média a blíže popsáni zástupci nových médií, které dále práce zkoumá, tedy Facebook, Instagram a Twitter. Poté je představen Český atletický svaz a sociální sítě, které ve své komunikaci využívá. Druhá kapitola práce přibližuje metody výzkumu, které byly použity. Popisuje, jakým způsobem byl sbírán a analyzován materiál sloužící k popisu reálného stavu fungování ČAS na nových médiích. Věnuje se také problémům...Nowadays, new media play a big role in the world and among other things, they also change the role of classical media. Their use also significantly affects daily life in society. The possibility of communication through these channels is currently used not only by publicly known personalities and commercial entities, but also, for example, by non-profit organizations or sports associations. Diploma thesis Sports associations and new media: comparison of the vision and the reality of communication on the example of the Czech Athletic Federation (ČAS) is a case study, which examines the using of new media for the effective communication of the association with fans and journalists. The aim of this thesis is to describe the functioning of ČAS on social networks, namely on Facebook, Instagram and Twitter, and then to compare the actual state of communication with the ideas and visions of the employees of the association. First, the most important terms used in the thesis are described. The theoretical part defines new media and describes in detail the representatives of new media, which is further researched, namely Facebook, Instagram and Twitter. Then the Czech Athletic Association and social networks are introduced. The second chapter defines the research methods that were used. It describes how the...
Keywords:
athletics; comparison; Czech Athletic Federation; Facebook; Instagram; New media; social media; Sport; Sports associations; Twitter; atletika; Facebook; Instagram; komparace; Nová média; sociální sítě; Sport; Sportovní svaz; Twitter; Český atletický svaz
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110700