Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami Mama Baby Studia
Překlad názvu: Marketing research of customer satisfaction on Mama Baby Studia services
Autoři: Šandová, Barbora ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Klíčová slova: dostupnost; individuální přístup; kvalita; prostředí; word of mouth; ambience; availability; individual approach; quality; word of mouth

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108847

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-404000


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet