Název:
Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect
Překlad názvu:
Marketing Plan of Fitness and Wellness Center - Fit Effect
Autoři:
Rumlová, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu marketingového plánu fitness a wellness centra Fit Effect a na jejím základě navrhnout opatření na zlepšení v následujících letech. Dále pomocí analýz zjistit nedostatky v aktivitách fitness a wellness centra a vytvořit návrhy pro zdokonalení v určitých oblastech. Metody: Pro získání sekundárních dat z interních a externích zdrojů byla použita analýza dokumentů. Pro analýzu mikroprostředí byl použit Porterův model pěti sil. PEST analýza byla využita pro analýzu makroprostředí. Analýza konkurence byla provedena srovnáním fitness center podle zvolených kritérií v okolí Fit Effect. Výsledky: Porterův model pěti sil odhalil, jaké hybné síly v odvětví ovlivňují činnost klubu. Výsledkem jsou zjištěné hrozby, kterými jsou substituty, vyjednávací síla zákazníků a rivalita podniků v odvětví. Příležitost představuje náročný trh pro vstup nových konkurentů a vyjednávací síla dodavatelů, kteří se podřizují podmínkám. Prostřednictvím PEST analýzy bylo zjištěno, jaké vnější faktory mají vliv na fungování klubu, a byla u nich uvedena prognóza. Důležitým pozitivním faktorem pro Fit Effect je rostoucí počet obyvatel, rostoucí mzdy, růst spotřeby domácností, snižování míry nezaměstnanosti a...Title: Marketing plan of fitness and wellness center Fit Effect. Objectives: The aim of this bachelor thesis is to perform a situational analysis of the marketing plan of fitness and wellness center Fit Effect and to propose measures for improvement in the following years. Furthermore, use the analysis to identify weaknesses in the activities of fitness and wellness center and make suggestions for improvement in certain areas. Methods: Document analysis was used to obtain secondary data from internal and external sources. Porter's five forces model was used for micro-environment analysis. PEST analysis was used for macro-environment analysis. The competition analysis was performed by comparing fitness centers according to selected criteria around Fit Effect. Results: Porter's five forces model revealed the driving forces in the industry affecting club activity. As a result, the threats identified are substitutes, the bargaining power of customers and the competition from businesses in the industry. Opportunity is a challenging market for the entry of new competitors and the bargaining power of subordinate suppliers. PEST analysis revealed, what external factors affect the functioning of the club and were given a prognosis. A few important positive factors for Fit Effect is increasing population,...
Klíčová slova:
analýza konkurence; marketingový mix služeb; marketingový plán; PEST analýza; Porterův model pěti sil; SWOT analýza; competition analysis; marketing mix of service; marketing plan; PEST analysis; Porter's five-forces; SWOT analysis