Název:
Návrh obchodnej strategie firmy vstupujúcej na slovenský trh
Překlad názvu:
Market Entry Strategy of Company into Slovak Market
Autoři:
Kniš, Leo ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Táto diplomová práca sa zaobera témou, ako môže jeden z najväčších operátorov na trhu s hazardnými hrami zvládnuť zmenu zákona na Slovensku. V teoretickej časti práca obsahuje prehľad foriem vstupu na trh. Teória je následne použita na stanovenie hlavného cieľa práce, ktorým je návrhnutie možnej stratégie vstupu na slovenský trh.
This thesis deals with the topic, how one of the world’s leading sports betting and gaming group can cope with legislative change on the Slovak gambling market. The theoretical part of the thesis contains a review of Market Entry Strategies. Conducted analyses are used to determine the main objective of the thesis, which is to propose possible Market Entry for the company.
Klíčová slova:
Market Entry; PESTEL; Porter’s Five Forces Analysis; SWOT; PESTEL; Porterova analýza piatich síl; SWOT; Vstup na zahraničný trh
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180675