Název: Praktické využití interního marketingu ke zvýšení motivace zaměstnanců vybrané firmy
Překlad názvu: The application of internal marketing to increase employees’ motivation at the chosen company
Autoři: Juráň, Vilém ; Čadeni, Roman (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: decision-making process; economic benefit; economic evaluation; internal communication; internal marketing; motivation; organizational culture; qualitative research; ekonomické zhodnocení; ekonomický přínos; interní komunikace; interní marketing; kultura společnosti; kvalitativní výzkum; motivace; proces rozhodování

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180663

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403838


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet