Název:
Praktické využití interního marketingu ke zvýšení motivace zaměstnanců vybrané firmy
Překlad názvu:
The application of internal marketing to increase employees’ motivation at the chosen company
Autoři:
Juráň, Vilém ; Čadeni, Roman (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Interní marketing je dnes aktuálním tématem, kterým se zabývá vedení mnoha firem. Tato práce se zaměřuje na metody, které mohou zlepšit interní marketing firmy a přispět tak k lepší motivaci zaměstnanců. V práci je analyzována současná situace interního marketingu firmy Imcon Electronics v oblastech interní komunikace, motivace a vzdělávání se ve firmě. Cílem této práce je navrhnout způsoby, které by měli zvýšit motivaci zaměstnanců této firmy. Práce přináší bližší pohled na současné praktiky ve společnosti a návrhy, jak lépe motivovat její zaměstnance. Také obsahuje ekonomické zhodnocení, náklady a odhad ekonomického přínosu pro firmu.
Nowadays, many companies are interested in internal marketing and its benefits. The thesis focuses on specific methods which can improve internal marketing of a company and increase the motivation of employees. In the thesis, the current situation of internal marketing of Imcon Electronics is analysed. The analyses is focused on the internal communication, motivation and training of Imcon’s employees. The aim of the thesis is to suggest activities of internal marketing which should increase the motivation of the employees. The thesis shows a closer view on the current practices at the company and specific suggestions of how to better motivate their employees. The thesis also includes economic evaluation, expenditures and estimation of economic benefit for the company.
Klíčová slova:
decision-making process; economic benefit; economic evaluation; internal communication; internal marketing; motivation; organizational culture; qualitative research; ekonomické zhodnocení; ekonomický přínos; interní komunikace; interní marketing; kultura společnosti; kvalitativní výzkum; motivace; proces rozhodování
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180663